Ahad, 14 November 2010

MAJLIS SUMBANGAN KPD IBU TUNGGAL DI APART KENANGA, TAMAN BUNGA RAYA BKT BERUNTUNG AHAD 14 NOV 2010 4 PTG





Walaupun sibuk dengan perjalanan dikala ini, Pn Kamaliyah Bien (kak Maria), ahli majlis daerah hulu selangor bersama dengan Tn Hj Zulkifli Dawam, pengerusi Persatuan Penduduk Apartmen Kenanga, Taman Bunga Raya sempat mengadakan satu majlis sumbangan sempena hari deepavali dan raya korban pada Ahad lepas.
Seramai 40 orang penerima telah dipilih untuk menerima hamper berupa beras dan bekalan makanan lain dari Kak Maria dan Hj Zulkifli Dawan. Majlis yang dimulakan kira-kira jam 4 petang diakhir dengan dailog bersama penduduk yang turut dihadiri oleh Sdr Shaiful Anuar Sulaiman, pegawai khas dari Pusat Khidmat Rakyat Dun Batang Kali. Antara isu yang dibincangkan adalah isu gejala najis dadah di kawasan apartmen dan masalah lampu jalan disekitar kawasan laluan orang ramai di Taman Bunga Raya.
Hj Zulkifli Dawam berjanji akan memberikan pertolongan dan perkhidmatan dan senantiada berusaha untuk menyalurkan masalah penduduk dan mencari penyelesaian bersama Kak Maria, ahli majlis daerah hulu selangor yang berkebetulan turut menjadi penghuni di apartmen kenanga. Kak Maria akan senatiasa turun bertemu penduduk dan berharap dapat mengadakan aktiviti berupa pamerah anti-dadah dan pusat aktiviti penduduk di kawasan itu.

Tiada ulasan: